Az egészséges, hosszú élet titka


Település:
Pest megye, Sóskút

Kategória:
Életmód, Élet

Létrehozva:
2019-08-14 14:56:50

Cikk írója:
Helyi Világa


Az egészséges, hosszú élet titka

Mindenki alkalmas az egészséges, hosszú életre. Egészséges életmóddal sokat tehetsz magadért. A legfontosabb tényezők a táplálkozás, a testmozgás, a pihenés és az alvás, és az élethez való pozitív hozzáállás.

Mindenki alkalmas az egészséges, hosszú életre. Egészséges életmóddal sokat tehetsz magadért. A legfontosabb tényezők a táplálkozás, a testmozgás, a pihenés és az alvás, és az élethez való pozitív hozzáállás. A tudatos életmód növeli esélyeit a hosszú öregkornak. Íme néhány fontos tipp arra vonatkozóan, hogy mit tehetsz az egészséged és az életminőség hosszú ideig tartó fenntartása érdekében:

  1. Megfelelő táplálkozás

 

Egészségesen táplálkozol, ha fogyasztasz

 

  • legalább öt adag gyümölcsöt és zöldséget naponta, lehetőleg nyersen, minden színben és fajtában,
  • tejtermékeket, például a joghurtot és a sajtot naponta,
  • halat hetente kétszer,
  • sok növényi olajat és szénhidrátot, köztük sok hüvelyest,
  • gabonatermékeket, a teljes kiőrlésű változatot,
  • kevés húst és zsírt,
  • sót és cukrot kis mennyiségben.
  • csak rövid ideig és kevés vízzel, zsírral főzzünk.

 

Mindezek az immunrendszert is erősítik.

 

 

 

  1. Igyál eleget

 

A vízhiány károsítja az emberi szervezetet: Mivel a víz nemcsak a test sejtjeinek fontos része, hanem a vér fő összetevője, a vér már nem tud megfelelően áramolni, ha túl kevés italt fogyasztunk. Az egész test rosszul működik, az agyi erő és a koncentrációs képesség csökken. A legjobb szomjoltó a víz, a gyümölcslé vagy a gyógytea. Szakemberek legalább két liter folyadék napi bevitelét javasolják egy felnőtt embernek.